Daganatos Betegek Lelki Rehabilitációs Otthona - 8572 Bakonyszücs, Petőfi u. 2.

Magyar Rákellenes Liga Hatvani Alapszervezete

2017.09.19 - 09.26.

Bakonyszücsi feltöltődés

A Hatvani Alapszervezet tagjai közül 17-en a Daganatos Betegek Lelki Otthonában pihentünk szeptember közepén. Már nagyon vártuk, hogy mehessünk, nagy szükségünk volt a testi-lelki feltöltődésre.

Kora délután érkeztünk meg mi Hatvaniak és Kerekharaszti társaink. Nagyon finom és bőséges ebéddel vártak minket Imréék, amit jóízűen elfogyasztottunk, majd lassan elindultunk a szép őszi napsütésben a szállásunk felé.

Másnap egy csodálatos kirándulásban volt részünk: a pompázatos Fertődi kastélyt nézhettük meg. Felejthetetlen élmény marad mindannyiunknak.

A következő napokban társaink, akik még nem voltak Gannán, buszra szálltak, és megnézték az Esterházy Templomot és Mauzóleumot. Mi, akik otthon maradtunk, elsétáltunk a hegyoldalba, ahol a szüretelők vidám hangjától volt hangos a környék.

A Bakonybéli búcsúba is ellátogattak társaink, búcsúfiát is hoztak nekünk!

Esténként a kártyapartitól volt hangos a ház. Jó volt hallgatni a vidám nevetést, beszélgetéseket.

Szerencsénk volt részt venni a bakonyszücsi szüreti felvonuláson is. A díszes népviseletbe öltözött lányok, asszonyok borosüveggel a kezükben, a férfiak szekéren járták végig a falu utcáit hangos énekszóval.

Felsorolni is nehéz, annyi jó és szép dolgot kaptunk ezalatt az egy hét alatt!

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani ezekért a csodálatos napokért, a vendéglátásért, a törődésért dr. Bakos Tóth Mártának és a Daganatos Betegek Lelki Otthona minden dolgozójának!

Hatvan, 2017. szeptember 26.